Spectacolul ”Am venit să vă urăm!” - un adevărat succes



Îmi doream, din toată inima, înainte de spectacol, să pot să scriu pe blogg o asemenea afirmație. Cu sufletul deschis spun că, în ciuda imperfecțiunilor de pe scenă, pentru că nu am avut nici măcar un microfon care să funcționeze normal, spectacolul ”Am venit să vă urăm! s-a desfășurat cu sala plină și,  mult mai important, spectatorii aveau lacrimi în ochi, asta înseamnă că am reușit să transmitem, deși un pic stângaci, toate mesajele noastre.

Le mulțumesc copiilor, pentru dăruirea cu care s-au prezentat pe scenă, le mulțumesc și părinților și bunicilor, pentru că au acceptat această provocare, le mulțumesc și cadrelor didactice implicate în acest proiect și, desigur, dragelor mele colaboratoare – Dominte Teodora și Iuliana Petroaia, fără de care nu m-aș fi descurcat.

























Niciun comentariu: