Micul Paradis din bibliotecă



Nimic nu se compară, pentru Leonard, Alex, Sebi și Denis, cu o zi petrecută la ludotecă. Poate pentru că ei nu au prea multe jucării acasă…
Veseli și sociabili, s-au împrietenit repede și au refuzat să plece când mamele lor, care i-au însoțit, au luat această decizie. De ce? Pentru că aici imaginația lor, născută și din multitudinea de jucării pe care le-au descoperit, nu a avut limite. Au fost pe rând: medici, conducători auto, frizeri, fotografi, bucătari... Am primit chiar și eu o cafea, de la Sebi - prietenul meu special..
         Ne-am bucurat împreună, mamele și copiii – pentru că la bibliotecă există un asemenea tărâm fermecat, numit de Leonard - cel mai mare dintre copii -  ”Un mic Paradis”, eu -  pentru că am reușit să aduc bucurii și zâmbete pe chipurile lor inocente și am mai făcut un pas către încrederea atât de necesară bibliotecii.
Mulțumim KGSC Community.
















Niciun comentariu: