”Ludoteca noastră”



”Văcuțe săltărețe, puzzle-uri, Monopoli, Scrabble și multe alte jucării. Fiecare copil își dorește să aibă bucuria de a petrece măcar câteva momente în ludoteca noastră, înființată de curând, mai ales copiii care nu au jucării acasă. Dacă noi suntem atât de veseli și de fericiți, nu vă imaginați cât de fericiți sunt ei. Se uită mirați la toate jucăriile, le studiază cu atenție și nu mai sunt nici tăcuți și nici retrași. Ei sunt cei mai pricepuți la asamblat și câștigă mereu. Aici ne jucăm cu toții, eu am învățat de la Isabela să joc Monopoli. Împreună cu Leti am făcut toate puzzle-urile din ludotecă. Dacă nu avem loc suficient, folosim văcuțele pe post de scaune. Chiar și băieții cei mai obraznici, aici sunt cuminți și politicoși. Suntem veseli, iar doamna ne apreciază mereu când terminăm de asamblat o jucărie, când facem un puzzle, când  câștigăm la Scrabble sau la Monopoli.

Cu multă muncă și dorință în suflet, de a vedea copiii din comuna Hangu zâmbind, doamna bibliotecară s-a străduit să aducă un strop uriaș de bucurie, în copilăria noastră. Dorința de a vedea copiii fericiți, îmbinată cu încrederea că vom ajunge oameni respectabili, a determinat-o să dea viață viselor oricărui copil.

Ludoteca este locul fascinant în care ne putem juca și bucura nestingheriți, de toate jocurile și jucăriile primite de la Asociația KGSC. E minunat pentru că acolo ne putem juca în echipe, ne-am împrietenit cu elevii mai mari, am învățat jocuri noi și parcă nu am mai pleca acasă.
Îi mulțumim doamnei bibliotecare pentru că are atât de multă grijă de noi și se străduiește să ne aducă, prin orice face, zâmbete și bucurii. Îi mulțumim și o îmbrățișăm cu drag.”
                                                                                             Denisa Irimia


Niciun comentariu: