”Noua bibliotecă”



         ” Noua Bibliotecă Hangu e cea mai frumoasă bibliotecă din lume. Totul e vesel și colorat. Parcă și cărțile sunt altfel, de când sunt aici, unde nu mai e frig și umezeală.
         Cel mai mult îmi plac activitățile de la bibliotecă și, desigur faptul că avem calculatoare conectate la Internet. Eu sunt membru al Clubului de voluntari ”Bibliofan”. Toți voluntarii Bibliofan iubim biblioteca și răspundem repede la apelul doamnei bibliotecare, pentru că ne place tot ce se întâmplă acolo, printre cărți și calculatoare.                                                                                         Noi, voluntarii am cărat cele 5000 de cărți aduse într-o seară de iarnă de Fundația Mereu Aproape, noi am avut ocazia să ne întâlnim cu realizatorul TV Irina Păcurariu, noi am făcut curat în fiecare an, primăvara, în centrul comunei, noi am fost primii de fiecare dată când biblioteca a avut nevoie de ajutor.
         Drept răsplată, de ziua noastră, doamna ne-a făcut cea mai mare surpriză: Ludoteca. Nu știam ce înseamnă exact, dar când am văzut atât de multe jocuri și jucării, era ca un miracol. Era de ajuns pentru noi și doar să le privim. Nu am văzut niciodată atât de multe jucării într-un spațiu unde să te și poți juca cu ce vrei, la alegere. Ce minunăție!   Domnii de la Asociația KGSC care ne-au adus jocurile și jucăriile și cărora le mulțumim, parcă ar fi fost și ei copii, au stat de vorbă cu noi, ne-au întrebat ce facem ca voluntari și ne-au spus că ar trebui, noi, copiii, să facem un proiect al nostru. 
Deși am fost foarte atent, uneori tot îmi fugeau ochii pe rafturile pline de jucării. Cel mai mult m-am bucurat că printre jucării am găsit și dinozauri.
         Mie îmi plac tare mult dinozaurii. La bibliotecă am găsit o carte despre dinozauri. Mi s-a părut cea mai interesantă carte dintre toate celelalte. Cred că dinozaurii sunt pasiunea mea, iar biblioteca e pentru mine cel mai fascinant loc de pe pământ.”
Măriei Alex, clasa a IV-a

Niciun comentariu: