”Am învățat împreună ...”



Ludoteca a devenit ”cel mai minunat loc de pe pământ”, pentru copiii din Hangu, care o dată ajunși la bibliotecă, uită să mai plece acasă.                 Mulțumim membrilor Asociației KGSC Community!
Am învăţat împreună, eu şi copiii din Hangu, cât de multă nevoie avem de astfel de oameni care să ne împărtăşească din bucuriile lor, tinerii atât de simpli în aparenţă, dar atât de profunzi şi de sensibili, oameni prietenoşi care să ne dăruiască zâmbete, să ne întindă braţele, să sacrifice din timpul şi din banii lor pentru a face bucurii nepreţuite unor străini, oameni plini de pasiune, gata oricând  să ne ofere o felie uriaşă din doza lor de optimism şi să ne facă bucurii pentru a trăi alături de noi sentimentul inconfundabil al surprizelor plăcute, oameni care să ne ajute să ne înalţăm, să ne depăşim graniţele,  fără să ceară nimic în schimb. Fără ei, fără aceşti Oameni, am rămâne trişti, săraci, înstrăinaţi şi singuri, bântuiţi  la nesfârşit de sentimentul zădărniciei şi lipsiţi de orice speranță.                       Întâlnirea cu dumneavoastră, dragi membri ai KGSC Community,  a fost o altă lecţie, una dintre cele mai frumoase, pe care le-a regizat Bunul Dumnezeu pentru mine, ca să-mi arate cât de mult mă iubeşte.    Am învăţat că toţi oamenii deosebiţi pe care i-am întâlnit sunt mesagerii Lui, pregătiţi special pentru mine şi că numai alături de El şi prin El, putem să ne bucurăm de fiecare mică minune oferită nouă – clipa.                             De aceea sunt datoare să vă mulţumesc din suflet,  pentru “clipa” oferită cu atâta pasiune și seninătate, Bibliotecii Hangu, pentru că ”Cel mai frumos cadou pe care îl poţi face cuiva este timpul tău, pentru că dăruieşti o fărâmă din viaţa ta pe care nu o vei mai lua niciodată înapoi”.                                 ”Clipa”  aceasta va rămâne adânc dăltuită în sufletul meu și al copiilor.



















Un comentariu:

Anonim spunea...

O lecție pe care nu o uiti usor.
Dar o lectie teribil de frumoasa.
Felicitari echipei KGSC ca a ales comuna mea!